مشکات آرت

طراحی مهر خاتم

طراحی مهر خاتم در مجموعه مشکات آرت به صورت رایگان انجام می شود. یعنی اگر مشتری بخواهد یکی از محصولات نفیس مهر خاتم و یا مهر انگشتری مشکات را سفارش دهد لازم نیست برای طراحی به طور جداگانه هزینه کند. اسم شریف شما توسط بهترین تیم طراحی مهر خاتم ایران آماده و ارسال می گردد. به ندرت پیش می آید که طرح اولیه مورد پسند مشتری نباشد اما اگر لازم بود تا چندین مرحله اصلاحیه روی طرح اجرا می شود تا اینکه مشتری تمام و کمال از طرح ارائه شده راضی شود. بعد از این مرحله طرح جهت حکاکی به کارگاه ارسال می گردد. لازم به ذکر است حکاکی روی سنگ درجه یک عقیق انجام می شود.

اما اگر می خواهید خودتان طراحی مهر تان را به عهده بگیرید در سلسله مقالات زیر به نکات لازم جهت ورود به این هنر اشاره خواهیم کرد. اعم از تاریخچه، آموزش طراحی و… با ما همراه باشید. در این مقالات با ابزار های مختلف طراحی در این حوزه آشنا خواهید شد. این ابزار ها شامل فتوشاپ، ایلیستریتور و… می باشد. همچنین با تاریخچه این هنر آشنا خواهید شد که مبدا آن به طور دقیق مشخص نیست. هرچند تاریخ شناسان برای آن نظریاتی داده اند که به طور متقن اثبا نشده است و جای تردید دارد. 

مقالات زیر بروز می شود و به زودی آموزش های تولید شده توسط خود مجموعه مشکات آرت به آن اضافه می شود. آموزش هایی بروز که حتی استفاده از هوش مصنوعی را برای این هنر آموزش خواهد داد. ان شاء الله.

طراحی مهر خاتم
طراحی مهرخاتم

مجموعه مقالات آموزش طراحی مهر خاتم

تاریخچه طراحی مهر

چکیده: مهر خاتم یکی از قدیمی‌ترین و پرکاربردترین انواع مهر در ایران و جهان است. این مهر از یک سنگ قیمتی یا نیمه قیمتی ساخته

ادامه مطلب »
پیمایش به بالا