مشکات آرت

معرفی فروشگاه مهر خاتم مشکات

در این مقاله به معرفی فروشگاه مهر خاتم مشکات می پردازیم. بی شک یکی از عناصر اولیه امضاء حکام و سلاطین گذشته و حال، مهر خاتم با نام شخصی آنها بوده است. در این مجموعه فرهنگی و هنری موفق تمامی هنر خاص ایرانی را احیا کنیم. و با استعانت از قوی ترین تیم جستجوگر تاریخی، و با بهره گیری از نقوش تخت جمشید، نقاشی داخل غارهای شگرف ایران زمین، جوایز اهدایی دوره های قاجاری و سامانی، تصاویر باقی مانده از دوران افشاری، اکنون مهرخاتم های آن زمان را مجددا بوجود آوریم.

مجموعه بزرگ مشکات تولید کننده انواع و اقسام و باکیفیت ترین مهرخاتم هاست که برترین تیم طراحی کشور را در خود جای داده است. در مشکات فقط کافیست شما، نام خود را اعلام و مهر سلیقه ای خود را انتخاب نمایید. انتخاب شما در سریع ترین زمان ممکن ساخته می شود. و با زیباترین نوع حکاکی، یعنی حکاکی بر روی سنگ شریف عقیق، در دسترس شما قرار گیرد.

دسته بندی محصولات

مجموعه فرهنگی و هنری مشکات، مهرخاتم را در سه مدل لیزری، انگشتری و پایه فلز، دسته بندی کرده است. که هر یک از این دسته بندی ها خود اقسام متفاوتی دارد. که به دوره های مختلف تاریخی برمی‌گردد. این مجموعه تمامی آثار هنری را به عرصه تولید و صادرات رسانده است. از مزایای غیر قابل شمارش این مجموعه می‌توان به طراحی نام و متن انتخابی شما توسط برترین گروه طراحی ده سال اخیر کشور در این زمینه اشاره کرد. و ایضا از مزایای غیرقابل احصاء این محصول به کیفیت بی نظیر این محصول علاوه بر ماندگاری ما دام العمری این محصول اشاره کرد.

زینت بخش تمامی خرید ها بی شک این نکته است. که انسان علم به این مسئله پیدا کند. که محصول خریداری شده، حتی بعد از گذشت ده و یا بیست سال هم، باز کیفیت روز اول را داشته باشد. این مطلب میتواند ناشی از استفاده از بالاترین عیار فلز، توسط این مجموعه باشد.

مطلب دیگر حائز اهمیت وجود شناسنامه اصالت در بسته های سفارشی این محصول است. که این در تمامی سفارشات موجود بوده و از اصیل بودن این کالا حکایت می‌کند. علاوه بر این مطلب، وجود هجده ماه گارانتی و هولوگرام تضمین کیفیت نشان دهنده کیفیت بالای این محصولات است.

مینا کاری یک شگفتی تاریخی

یکی از شگفتی های تاریخ هنر ایران مینا کاری بوده است که در مقاله های گذشته بررسی شد که در زمان سلسله سامانی این هنر به وجود آمد. و مفتخر هستیم که عرض کنیم تنها مرکز تخصصی مهره خاتم در کشور که توانایی به کارگیری میناکاری بر روی پایه مهرخاتم و محصولات خود را واجد بوده مجموعه بزرگ مشکات است. در این باره باید بیان داشت که هنر میناکاری از ظریف ترین هنر های ممکن در عرصه نقش و سنگ می باشد. و به بیان بهتر اگر شخص و یا مجموعه فاقد هنر میناکاری باشد. چه در زمینه مهرخاتم و چه در زمینه سنگ عقیق و قلمکاری فعالیت کند. هیچگاه متصف به صفت هنرمند نخواهد شد زیرا هنر مانند سایر علوم نیاز به تخصص دارد. و معیار در تخصص در بین فلز کاران و قلم کاران و متخصصان سنگ های ارزشی هنر ظریف میناکاری می باشد.

ممکن است سوالی که برای اکثر مخاطبین مهر خاتم به وجود بیاید. که آیا ممکن است بر روی پایه محصولات مهر خاتم علاوه‌ بر میناکاری از سنگ های ظریف و یا زینتی مانند زمرد یا یاقوت و یا فیروزه و عقیق استفاده شود؟ در پاسخ به این سوال با افتخار میگوییم. که این هنر زیبا که به کارگیری سنگهای بسیار شکیل و مخراج کاری بر روی فلزات گرانبها می باشد. را علاوه بر تمامی افتخارات دیگر در مجموعه فرهنگی و هنری مشکات جای داده ایم. و تمامی علاقه مندان به مهرخاتم می توانند با انتخاب سنگ ارزشی مورد نظر خود، آن انتخاب را بر روی مهرخاتم خود داشته باشند و تا سالهای متمادی از خواص این انتخاب لذت ببرند.

مراحل ساخت

در پایان معرفی فروشگاه مهر خاتم مشکات این نکته لازم به ذکر است یکی از مراحل ساخت مهر خاتم به خاطر مناسب شدید آن با بحث کیفی محصول توضیح داده شود: بعد از اینکه ساخت مهر خاتم توسط دستان هنرمندان ایرانی به اتمام رسید. همچنین ساخت و حکاکی بر روی سنگ شریف عقیق با ظرافت بالا نیز پایان یافت.و عملیات سوارکاری این دو محصول نیز انجام شد.

بعد از تلاشهای مدیریت محترم پشتیبانی برای بسته بندی کردن محصولی با بالاترین ارزش، واحدی به نام نظارت کیفی در این مجموعه وارد عمل می شود. کار آنها جستجو و یافتن ایرادات وارده به کیفیت محصول است. این واحد متشکل از خبره ترین افراد فلزیاب و فلز شناس و متخصصین تشخیص سنگ شریف عقیق اصیل از غیره و فوق متخصصین کیفیت سنجی به جهت استفاده محصول برای اثر چاپی دلپذیر می باشد. که با سخت گیری تمام به بررسی این مهم می پردازند به حدی که در صورت موفقیت به یافتن عیوب به آنها جوایز مختلفی پرداخت می شود.

یک جمله معروف

درست است که جمله معروفی در رسانه های داخلی و خارجی بر سر زبان ها افتاده است که می‌گوید کیفیت اتفاقی نیست. و اکثر صاحبان کسب و کار این جمله را بر کیفیت اتفاقی محصولات خود حمل می کنند. اما با بررسی مفاد توضیحی برای شما مخاطبین عزیز میتوانیم همگی به این نتیجه واصل شویم که محمل اصلی این جمله مهر خاتم مشکات است که دارای پشتیبانی بیست و چهار ساعته و ضمانت بی قید و شرط هجده ماهه برای کالای تولیدی خود می باشد.

هولوگرام موجود بر روی بسته بندی این محصول حاکی از تایید ناظران کیفی خبره در مجموعه بزرگ مشکات هستند که بعد از وجود این هولوگرام شناسنامه اصالت محصول نگاشته شده و کیفیت بی نظیر این محصول را نمایانگر اذهان عمومی می کند. با تمام این توصیفات و توضیحات علت اصلی انتخاب اکثر ایرانیان که مهرخاتم مشکات میباشد، مشخص می‌شود. اینک با شعار مشکات مواجه میشویم: کیفیت نه، بالاترین کیفیت!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا