مشکات آرت

پرفروش ترین محصول سال 1401

در این مقاله به بررسی پرفروش ترین محصول سال 1401 مصادف با 2022 میلادی در مشکات آرت می پردازیم. بررسی آمارهای اولیه حاکی از آن بود. که برای دومین سال پیاپی یکی از محصولات مهر خاتم توانست پرفروش ترین محصول سال را برای بار دوم رقم بزند. این آمار به ما نشان می دهد که مهر خاتم برنز قاجاریه طرح دار مزین به میناکاری با رنگ آبی فیروزه ای، عنوان پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصول این سال و سال گذشته را از آن خود کرده است. و برای مجموعه بزرگ مشکات و تیم پرقدرت تولید محتوا و تحلیل بسیار خوشایند بود که در این باره به بررسی این محصول و مزایای آن و علل متفاوت برترین شدن این محصول در این دو سال بپردازد.

بررسی مهر قاجاریه برنز طرحدار

اول از همه باید به بررسی عمیق و دقیق خود این محصول بپردازیم:
قطعاً تا نام میناکاری و خاتم کاری به گوشت ایرانیان میرسد به یاد ترکیب رنگ برنزی و رنگ آبی فیروزه ای که بر روی اکثر محصولات دست‌ساز هنری که در استان زیبا و هنری اصفهان تولید می‌شود می افتیم. این محصول هم از این قاعده مستثنی نیست. و ترکیب این دو رنگ معجزه هنری را بوجود آورده است. و زیبایی و جلای خاصی را به این هنر دستان ایرانی بخشیده است. میناکاری هم به خودی خود بعلت رنگ ضدی که با محصول ایجاد می‌کند. مزید علت می‌شود. تا این محصول از نگاه شما سروران عزیز، در دو سال پیاپی یعنی در سال 2021 و 2022 میلادی بعنوان پرطرفدار ترین محصول این مجموعه بزرگ شناسایی و انتخاب شود.

گران اما پر فروش

در تحلیل و بررسی عمیق تر به نکته بسیار ظریف و دقیقی برخوردیم. که از درون مایه افتخار، و از برون مایه مباهات تمامی اعضای این مجموعه شد. و باعث افتخار ایران زمین است؛ این نکته است. که این محصول یعنی مهرخاتم برنز قاجاریه طرحدار جزو محصولات با قیمت بالا و جزو دسته دوم محصولات از نظر قیمتی بوده است. و بعنوان یک محصول اقتصادی هیچگاه پیشنهاد نمی شده. و اینکه علی رغم این مطلب در دوسال پیاپی توانست عنوان پرطرفدار ترین و پرفروش ترین محصول این مجموعه بزرگ را بدست بیاورد. نشان دهنده حلول و رخنه هنری عظیم در گوشت و پوست و استخوان ایرانیان عزیز و ارجمند و هموطنان هنر پرور و هنر فهم ما میباشد.

زیرا از لحاظ کیفیت اثر چاپی، زمانی که این محصول بر روی استامپ و بعد بر روی کاغذ، نسخه، دسته چک و یا نامه شما قرار میگیرد. از لحاظ بررسی کیفیت اثر چاپی هیچ تفاوتی با محصول برنجی افشاریه که اقتصادی ترین محصول این مجموعه است ندارد. چه از لحاظ ابعاد و چه از لحاظ کیفیت اثر چاپی. البته اگر توصیف دقیقی بخواهم انجام دهم. مهرخاتم برنز قاجاریه طرحدار مزین به میناکاری آبی فیروزه ای از لحاظ وزن قطعاً سنگین تر از مهر خاتم برنجی افشاریه می باشد. زیرا وجود میناکاری ظرافت بر روی محصول و میزان آلیاژ به کار رفته در مهرخاتم برنز قاجاریه، موجب بالا بودن وزن این محصول شده است.

پشتیبانی خوب

از مهم‌ترین مطالبی که می‌توان عنوان کرد در خصوص این محصول و سایر محصولات پشتیبانی بسیار به موقع و سریع و دقیقه مجموعه مشکات از سفارشات این محصول بوده است. زیرا برای تولید این محصول و برای عملیات میناکاری به زمانی حدود ۵ الی ۱۰ روز کاری حدوداً نیاز است. پس بنابراین امکان اینکه این محصول به صورت فوری به عنوان سفارش گرفته می شود وجود نداشته. و طبیعتاً مشتریان ای خاص که محصول خود را به صورت فوری در نظر داشتند. و موعد تحویل استفاده و یا هدیه دادن آن محصول در کمتر از ۱۰ روز است برای این محصول یعنی برنز قاجاریه طرح دار مزین به میناکاری آبی فیروزه ای وجود نداشته.

اما علی رغم این مسئله باز هم رویت شده است که این محصول در کمتر از ۱۰ روز کاری بدست مشتریان عزیزمان رسیده است. که در این باره هنر پشتیبانی این مجموعه نمایان می شود. و با توجه به شعار این مجموعه که بالاترین کیفیت را مد نظر قرار می دهد مشخص می شود. که علیرغم بالا بودن کیفیت پشتیبانی بازهم این کیفیت بالاتر خواهد رفت.

حکاکی روی عقیق درجه یک

از نکات و عوامل دیگر برای انتخاب مهر خاتم برنز قاجار طرحدار به عنوان پرفروش ترین محصول سال 1401 می توان به ترکیب زیبای حکاکی بر روی سنگ عقیق و نمای این محصول اشاره کرد. زیرا جلال و جمال و جبروت این محصول با وجود سنگ شریفی مانند عقیق به همراه میناکاری بر روی پایه بسیار درخور توجه قرار می گیرد. و به مناسبت لازم به ذکر است. در اینجا به اصالت سنگ شریف عقیق تصریح کرده و این نکته بیان شود که سنگهای عقیق مجموعه بزرگ مشکات دارای رنگ بندی های بسیار مختلف می باشند. و تماماً اصیل بوده و انتخاب رنگ های متفاوت توسط مشتریان و سروران عزیز مجموعه مشکات، تماماً به‌صورت سلیقه‌ای بوده. و هیچ تفاوتی در اصالت سنگ شریف عقیق وجود ندارد.

رنگ اصلی عقیق چیست؟

البته شاید به ذهن خطور کند چه رنگ اصلی سنگ عقیق رنگ قرمز بوده. اما این مطلب صرفاً یک نظریه است و هیچ منبع و اساسی نداشته. بلکه به علت قرمز بودن اکثر سنگ های معادن و استخراج شدن اکثر سنگ های قرمز از معادن عقیق به خصوص در کشور یمن این مطلب شایع شده است. که رنگ اصلی سنگ عقیق قرمز است. اما همانطور که خدمت با سعادت شما عزیزان بیان شد. این مطلب صحیح نمیباشد. و مخدوش است. البته مطلبی که بیان شد به این معنی نیست که هر سنگ رنگی و هر ادعایی توسط اشخاص فروشنده سنگهای رنگی مبنی بر عقیق بودن و اصیل بودن آن سنگ ها نشانه اصالت و عقیق بودن این سنگ ها باشد. و جایی دارد که در مقاله ای دیگر به بررسی سنگ عقیق اصیل و انواع و اقسام آن و تفاوت های سنگ های غیر اصیل از دیگر سنگ ها بپردازیم.

خاص بودن طراحی

دلیل بعدی بر پر طرفدار بودن محصول مهر خاتم برنز قاجاریه طرح دار مزین به میناکاری آبی فیروزه ای را می توان خاص بودن طراحی این محصول معرفی کرد. زیرا ظرافت قلم کاری و هنر مخراج کاری ایرانی به همراه قلب های بسیار ظریفی که در این محصول نمایان شده است. جذابیت این محصول را دوچندان کرده است. شاهد بر این مطلب نیز وجدان است شما سروران و مشتریان عزیز این مجموعه می توانید با نگاهی و لو ساده و کلی به این محصول بر صحت این ادعا مهر صدق بزنید.
البته نکته آخری که می‌توان به آن اشاره کرد وجود میناکاری بر روی پایه این محصول است. که به شکر خداوند تنها مجموعه سازنده مهرخاتم مزین به میناکاری در کل کشور، با افتخار مجموعه بزرگ مشکات است. زیبایی و سخاوت را از نگاه شما آموختیم و مفتخر هستیم به نگاه پر مهر شما عزیزان.

خب در اینجا مقاله پرفروش ترین محصول سال 1401 به پایان رسید. منتظر مقالاتی از این دست در پایان هرسال باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا